Birger hälsar…
https://youtu.be/W8WSJt4ba7k Storsjögymnasiets medielever i åk 2 arrangerade återigen ett framgångsrik skridskodisco i Badhusparken. Discot riktade sig till alla barn i Östersund. Här är en kortfilm som sammanfattade kvällen. Tack alla ni…
