Presentation UF-företag

Storsjögymnasiets och Ekonomiprogrammets version av Draknästet drog igång för första gången igår och blev en succé!

Det var Sara Carlemår – VD Glow4Equality, Carl Öman – Revisor Granth Thornton, Lars Rådström Bankchef Länsförsäkringar och Charlotte Olausson Faktureringschef Synsam som var de inbjudna ”Drakarna”. De gav värdefull feedback på presentationerna som ekonomielever gav på sina UF-företag. Det var en oerhörd lärorik, spännande och rolig dag för alla inblandade.

Ett stort tack till Drakarna samt Susanne Langhammer från @ufjamtland som var med och delade med sig av sina erfarenheter och tips till våra elever. Bra jobbat av alla elever!!! Stort tack även till vår ekonomilärare @anneribjer och Honesta Skolutveckling som möjliggjorde detta skarpa projekt för eleverna

Fler bilder på Facebook