Skolstart ht 2020

Ha en riktigt bra sommar. Sola, bada och ladda batterier. När det börjar närma sig slutet av lovet så kan ni smyga in på denna länk och kolla vilka tider som gäller vi skolstarten.

Här är tider som gäller för skolstart

Du visar för närvarande Skolstart ht 2020

Skolstart ht 2020

Vi hoppas och tror att vi kan köra igång som vi önskar till hösten. Vi har ändå delat upp grupperna lite då vi fortfarande tänker på distanseringen. Om inte Folkhälsomyndigheten drar upp ytterligare riktlinjer så tänker vi oss skolstarten enligt följande.

* Åk 1 börjar torsdag den 20:e augusti. Samling i vår matsal (f.d Mr Husman) på Infanterigatan 22 på Stadsdel Norr. Personal kommer finnas i anslutning, både vid skolan och runt matsalen, för att guida er elever till rätt ställe. Första gruppen, som samlas 09.00, är programmen estet, el & energi, samhälle och ekonomi
Den andra åk 1-gruppen samlas 09.45 och innehåller elever som läser programmen teknik, hantverk (frisör) samt barn & fritid.

* Åk 2 börjar måndag den 24:e augusti kl 09.00. Det kommer finnas anslag på skolan vilka lokaler som gäller för respektive klass. Frisöreleverna samlas på Studio Strå.

* Åk 3 ES, EE börjar måndag den 24:e augusti kl 10.00. Det kommer finnas anslag på skolan vilka lokaler som gäller för respektive klass. Frisöreleverna samlas på Studio Strå.
* Åk 3 HV, BF, EK och SA: startar dagen med lunch i matsalen (11.30) och går sedan till angivet klassrum för uppstart och lektion kl 12.30.
Frisöreleverna samlas på Studio Strå.

Vi ses till hösten!

Du visar för närvarande Skolstart ht 2020