Musicquizz

Hälsofrämjande aktiviteter är något som skolan börjat med under hösten. Några frivilliga ur personalstyrkan anordnar diverse olika trevliga happenings som förhoppningsvis ska locka elever att deltaga. Vissa saker sker en gång medan andra är återkommande. Exempel på aktiviteter som erbjudits är minipingisturnering, raggsocksrejs i korridor, bygga pussel, syjunta, salsadans, simning, promenader, yoga mm. En återkommande happening varannan fredag är muzicquizzen. Ett fyrtiotal ungdomar, men även några musikälskande lärare, tävlade om det åtråvärda förstapriset. Fikabiljett värd 20 kr! Denna gång var det esteteleverna Jonatan, Edvin och Matilda som vann på imponerande 26 p av 30 möjliga. Stort grattis! Ny tävling om två veckor.

Du visar för närvarande Musicquizz