Little Shop of Horrors

Välkomna till en spektakulär och oförglömlig kväll med musik och dramatik! StorsjöProduction UF är stolta att presentera Storsjögymnasiets teater-treor i föreställningen ”Little Shop of Horrors”. En magisk musikal som tar er med på en resa fylld av spänning och underhållning.

”Little Shop of Horrors” berättar historien om den blyga och lovande botanikern Seylor, vars liv tar en dramatisk vändning när hon upptäcker en mystisk och hungrig växt. Det dröjer inte länge innan växten får smak för något mer än bara jord och vatten, och Seylors värld förvandlas till en spännande svart komedi.

Det här är en upplevelse ni inte får missa! Biljetterna till ”Little Shop of Horrors” finns i ett prisklasser som passar alla plånböcker. Ni får möjlighet att njuta av musikalens fantastiska sångnummer och gripande berättelse som tar er med på en emotionell berg-och-dalbana.

”Little Shop of Horrors” kommer att äga rum på Exercishallen. Var redo att bli förtrollade av fantastiska scener och otroliga kostymer. Planera in ett datum med vänner/familj och delta i denna musikupplevelse som garanterat kommer att få er att applådera tills händerna blir ömma.

Så se till att säkra era biljetter redan idag och var en del av en föreställning som kommer att bli omtalad i långa tider framöver. Vi ser fram emot att rå om er och ta er med på en resa fylld av musikalisk magi!

Länk till biljettköp på Biletto

Du visar för närvarande Little Shop of Horrors