Här under Elevinformation har du som elev möjlighet att hämta information som berör dina studier hos StorsjöGymnasiet i Östersund.

Här hittar du bland annat information om läsårstider, busskort och hur man exempelvis söker ledighet.
Du kan även ta kontakt med Annki på expeditionen om du inte hittar det du söker på 063-554 11 74 eller via kontakta oss i menyn.

Här finns information till dig som ska söka till gymnasiet

Via denna sida: gyantagningjamtland.se får du all information som du behöver för att kunna söka till din gymnasieskola och program.

Vid frågor om antagningen till StorsjöGymnasiet kontakta vår SYV Ulla Hallström: ulla.hallstrom@storsjogymnasiet.se, 072-234 03 33

Gamla betyg
Om du behöver en kopia av ditt slutbetyg kontaktar du Kommunarkivet i Östersund.
Anna-Lisa Hoflén (Arkivföreståndare), 063-14 31 16
Anna-Karin Johansson (Arkivarie), 063-14 38 65