Student 2016

student Foto Erica Skogen. Äntligen! Med ett ord sammanfattar vi fredagen den 3 juni. Då var det nämligen dags för årets studenter att springa ut på Storsjöteaterns trappa. Torget var fyllt av nära och kära som med öppna armar tog emot de stolta ungdomarna. Timmarna innan hade det bl a varit utdelning av utmärkelser och stipendier inne i stora salongen. Även lite sång och massor av tårar. Det är inte bara glädje utan också mycket vemod och separationsångest en dag som denna.

Traditionsenlig flakåkning följde på eftermiddagen. Vad som sen hände på kvällen och resten av livet står skrivet i stjärnorna……

Slutligen vill vi på Storsjögymnasiet tacka för tre bra år hos oss, önska ALLA  studenter ett härligt sommarlov (för de som inte ska jobba) och därefter en fin framtid.

OBS! Fler foton finns på Fb.