Julavslutning

Vi vill tacka alla inblandade för en underbar julavslutning! Publiken fick uppleva massor med härliga framträdande från SAMTLIGA! program. Det var mannekänguppvisning av och med frisöreleverna. Musikeleverna bjöd på sång och musik. Media visade upp ett digert bildspel med massor av saker de gjort under hösten. El- och energi, tillsammans med teknik, hade satt ihop en Kahoofrågesport. Det var närmare 150 st!! som deltog. BF och Samhällseleverna spelade upp en skojig sketch med tillhörande körsång. Elin Frisk uppträdde med häftig dans. Stående ovationer fick våra IMSPRÅK-elever som framförde en låt med tillhörande bildspel. Det var väldigt känslomässigt och många fick torka både en och två tårar på sina kinder.

Till sist var det två blomterkvastar som delades ut. Ulf Olsson fyllde 60 år, stort grattis, samt till vår omtyckta rektor Johanna. Hon gör ett grymt jobb och var verkligen värd en fin julbukett.

Till sist önskar vi elever och personal en riktig God Jul och ett härligt lov. Ta hand om er och se till att vila ut ordentligt. Vi ses den 9 januari igen.

På bilden är det Isak, Isabelle och Linn. De gjorde ett fantastiskt jobb som konfrencierer med sina komiska presentationer!